Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567
Название: Структуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школи
Другие названия: Strukturotvorchiy character of kros-kul'turnoy competence through the prism of professional preparation of teachers of higher school
Авторы: Дудка, Тетяна Юріївна
Dudka, Tetiana
Ключевые слова: крос-культурна компетентність
формування крос-культурної компетентності
професійна підготовка викладачів
викладачі вищої школи
kros-kul'turna competence
forming of kros-kul'turnoy competence
professional preparation of teachers
teachers of higher school
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Дудка Т.Ю. Структуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школи / Т.Ю. Дудка // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 26-27
Краткий осмотр (реферат): У системі координат неперервного глобального розвитку, педагогічна спільнота прийшла до усвідомлення необхідності практичного моделювання інноваційних підходів, зорієнтованих на розвиток загальнокультурного та інтелектуального потенціалу суб’єктів пізнання. У зв’язку з цим, актуалізувалася проблема розробки дієвих підходів до формування крос-культурної компетентності, націлених на реалізацію прикладних завдань освіти. Проте, на сьогодні проблемним залишається питання повільного впровадження вищеназваних підходів в освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. А в цей час, на політичній карті світу спостерігається стрімка конкуренція країн у боротьбі за найбільш кваліфікованих фахівців, що актуалізує дослідження заданою темою проблематики. У відповідь на такі соціокультурні запити, вищі школи відреагували створенням нових навчальних курсів і програм, центрованих на подолання міжкультурних бар’єрів, розв’язання міжнародних протирічь та примноження напрямів транснаціонального співробітництва на усіх управлінських рівнях.
The article analyzes the phenomenon of «cross-cultural competence» in terms of interdisciplinarity. The task is quite complex and requires an appropriate level of training, especially education. The importance of the latter point has been reflected. Western scholars have focused on the idea that interculturally centered learning and education are quite important in the formation of cross-cultural competence.It is emphasized that interculturally centered learning actualizes the increase of knowledge and contributes to the expansion of a range of inocultural interactions at the interpersonal level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дудка Т.Ю..pdfстаття376.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.