Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Назва: Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Автори: Анашкіна, Поліна Ігорівна
Ключові слова: дипломна робота
брендинг
національний бренд
бренд-менеджмент
глобальна конкуренція
світовий ринок
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах ринкова економіка вимагає здатності працювати по-новому не лише для виробників, а й для торгових компаній. Особливе значення має наявність знань, пов’язаних із формуванням та розвитком національного бренду. Це пов’язано з тим, що проблема збільшення кількості фірм на економічній світовій арені та зменшення значних відмінностей між ними стає все більш актуальною. Виникає необхідність пошуку нових ефективних методів нецінової конкуренції, що визначає об’єктивну необхідність запровадження концепції бренд-менеджменту та управління національним брендом на основі маркетингу та економічного аналізу. Глобальна конкуренція, постійне збільшення кількості аналогових товарів, жорстка цінова конкуренція, перевантаження інформаційного впливу на споживачів вимагають від підприємств пошуку потужних конкурентних переваг та ефективних інструментів просування продукції.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2021_292_АнашкінаПІ.pdfПояснювальна записка1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.