Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Название: Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Авторы: Анашкіна, Поліна Ігорівна
Ключевые слова: дипломна робота
брендинг
національний бренд
бренд-менеджмент
глобальна конкуренція
світовий ринок
Дата публикации: июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах ринкова економіка вимагає здатності працювати по-новому не лише для виробників, а й для торгових компаній. Особливе значення має наявність знань, пов’язаних із формуванням та розвитком національного бренду. Це пов’язано з тим, що проблема збільшення кількості фірм на економічній світовій арені та зменшення значних відмінностей між ними стає все більш актуальною. Виникає необхідність пошуку нових ефективних методів нецінової конкуренції, що визначає об’єктивну необхідність запровадження концепції бренд-менеджменту та управління національним брендом на основі маркетингу та економічного аналізу. Глобальна конкуренція, постійне збільшення кількості аналогових товарів, жорстка цінова конкуренція, перевантаження інформаційного впливу на споживачів вимагають від підприємств пошуку потужних конкурентних переваг та ефективних інструментів просування продукції.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_292_АнашкінаПІ.pdfПояснювальна записка1.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.