Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Title: Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Authors: Анашкіна, Поліна Ігорівна
Keywords: дипломна робота
брендинг
національний бренд
бренд-менеджмент
глобальна конкуренція
світовий ринок
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У сучасних умовах ринкова економіка вимагає здатності працювати по-новому не лише для виробників, а й для торгових компаній. Особливе значення має наявність знань, пов’язаних із формуванням та розвитком національного бренду. Це пов’язано з тим, що проблема збільшення кількості фірм на економічній світовій арені та зменшення значних відмінностей між ними стає все більш актуальною. Виникає необхідність пошуку нових ефективних методів нецінової конкуренції, що визначає об’єктивну необхідність запровадження концепції бренд-менеджменту та управління національним брендом на основі маркетингу та економічного аналізу. Глобальна конкуренція, постійне збільшення кількості аналогових товарів, жорстка цінова конкуренція, перевантаження інформаційного впливу на споживачів вимагають від підприємств пошуку потужних конкурентних переваг та ефективних інструментів просування продукції.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51354
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_292_АнашкінаПІ.pdfПояснювальна записка1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.