Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51265
Назва: Психологічні особливості адаптації майбутніх психологів до дистанційного навчання в умовах пандемії
Автори: Прохоренко, Яна Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
адаптація
адаптивність
життєвий потенціал
психологічні особливості
дистанційне навчання
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ постійно змінюється та набуває розвитку. Прогрес технологій і комунікацій призвів до того, що традиційна форма навчання в сучасних умовах активно впроваджує дистанційну освіту. Застосування дистанційних технологій у світі залежить від матеріально-технічного забезпечення, рівня підготовленості викладачів та готовності студентів навчатися в режимі онлайн. Актуальність порушеної проблематики у наш час має глобальний характер. Тому що коли світ переживає пандемію коронавірусу, студенти мають змогу навчатися та отримувати необхідні знання завдяки дистанційному навчанню. Перехід на дистанційну форму навчання передбачав широке впровадження в освітній процес новітніх інформаційно-комунікативних технологій. Під час пандемії COVID-19 ми можемо спостерігати активне впровадження в освітній процес вищої школи різних віртуальних форм навчання, зокрема онлайн курси, тренінги, вебінари; використання віртуальних лабораторій та онлайн бібліотек; проведення міжнародних онлайн конкурсів тощо. Проте, слід зазначити, що у студентів виникають психологічні труднощі в їх адаптації до дистанційного навчання, самоорганізації та мотивації. Аналіз наукової літератури, присвяченої вивченню адаптації студентів до дистанційного формату навчання, засвідчує той факт, що означений феномен займає провідне місце у дослідженнях щодо проблем формування особистості майбутнього фахівця. Проблемами розвитку дистанційної освіти займалися такі зарубіжні науковці: Р.Деллінг, Г.Рамблє, Д.Кіган, М.Сімонсон, М.Мур, А.Кларк, М.Томпсон та інші. Загальні проблеми соціальної адаптації особистості представлені в працях Б.Ананьєва, Г.Балла, Ю.Гана, Л.Виготського. У вітчизняній психології адаптацію студентів розглядали Ю. Биков, Ю.М. Богачков, В.М. Кухаренко, А.Ф. Манако, О.В. Овчарук, О.П. Пінчук, Б.І. Шукевич. Зважаючи на широкий спектр теоретичних та емпіричних досліджень психологічних особливостей адаптації студентів гуманітарних наук до дистанційного навчання, слід зауважити, що специфіка вивчення даного феномену адаптації студентів стосується пошуку шляхів ефективного та успішного процесу адаптації до нових умов навчання. Тому вирішення проблеми, що стосується виявлення психологічних особливостей адаптації майбутніх психологів до дистанційного навчання в умовах пандемії залишається відкритим і дотепер.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51265
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2021_053_Прохоренко_Я.С..pdfДипломна робота1.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.