Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрохоренко, Яна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-06-22T10:22:50Z-
dc.date.available2021-06-22T10:22:50Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51265-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний світ постійно змінюється та набуває розвитку. Прогрес технологій і комунікацій призвів до того, що традиційна форма навчання в сучасних умовах активно впроваджує дистанційну освіту. Застосування дистанційних технологій у світі залежить від матеріально-технічного забезпечення, рівня підготовленості викладачів та готовності студентів навчатися в режимі онлайн. Актуальність порушеної проблематики у наш час має глобальний характер. Тому що коли світ переживає пандемію коронавірусу, студенти мають змогу навчатися та отримувати необхідні знання завдяки дистанційному навчанню. Перехід на дистанційну форму навчання передбачав широке впровадження в освітній процес новітніх інформаційно-комунікативних технологій. Під час пандемії COVID-19 ми можемо спостерігати активне впровадження в освітній процес вищої школи різних віртуальних форм навчання, зокрема онлайн курси, тренінги, вебінари; використання віртуальних лабораторій та онлайн бібліотек; проведення міжнародних онлайн конкурсів тощо. Проте, слід зазначити, що у студентів виникають психологічні труднощі в їх адаптації до дистанційного навчання, самоорганізації та мотивації. Аналіз наукової літератури, присвяченої вивченню адаптації студентів до дистанційного формату навчання, засвідчує той факт, що означений феномен займає провідне місце у дослідженнях щодо проблем формування особистості майбутнього фахівця. Проблемами розвитку дистанційної освіти займалися такі зарубіжні науковці: Р.Деллінг, Г.Рамблє, Д.Кіган, М.Сімонсон, М.Мур, А.Кларк, М.Томпсон та інші. Загальні проблеми соціальної адаптації особистості представлені в працях Б.Ананьєва, Г.Балла, Ю.Гана, Л.Виготського. У вітчизняній психології адаптацію студентів розглядали Ю. Биков, Ю.М. Богачков, В.М. Кухаренко, А.Ф. Манако, О.В. Овчарук, О.П. Пінчук, Б.І. Шукевич. Зважаючи на широкий спектр теоретичних та емпіричних досліджень психологічних особливостей адаптації студентів гуманітарних наук до дистанційного навчання, слід зауважити, що специфіка вивчення даного феномену адаптації студентів стосується пошуку шляхів ефективного та успішного процесу адаптації до нових умов навчання. Тому вирішення проблеми, що стосується виявлення психологічних особливостей адаптації майбутніх психологів до дистанційного навчання в умовах пандемії залишається відкритим і дотепер.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectжиттєвий потенціалuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості адаптації майбутніх психологів до дистанційного навчання в умовах пандеміїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2021_053_Прохоренко_Я.С..pdfДипломна робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.