Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51131
Title: Маркетингові комунікації в розвитку туристичного регіону
Authors: Яригіна, Галина Геннадіївна
Keywords: дипломна робота
туризм
маркетингові комунікації
одеський регіон
туристична сфера
маркетингові інструменти
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Яригіна Г.Г. Маркетингові комунікації в розвитку туристичного регіону - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 89 с.
Abstract: Маркетингова комунікація регіону - це комплексний вплив регіону, на внутрішню і зовнішню середу з метою створення сприятливих умов для стабільної прибуткової туристичної діяльності на ринку. Маркетингова комунікація - двосторонній процес: з одного боку, передбачається вплив на цільові й інші аудиторії, а з іншого, - отримання зустрічної інформації про реакцію цих аудиторій на здійснюваний регіоном вплив. Обидві ці складові однаково важливі; їх єдність дає підставу говорити про маркетингові комунікації як про систему. У термінології маркетингу дуже важливо розрізняти два терміни: «комплекс маркетингу» і «комплекс маркетингових комунікацій». Перший має відношення до чотирьох контрольованих чинників маркетингу: товару, ціни, канали збуту і просування, другий - лише до одного з елементів маркетингово-комунікаційного комплексу: стратегії просування.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. е. н., Беркова Оксана Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51131
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_242_Яригіна Г.pdfДипломна робота3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.