Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯригіна, Галина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-06-15T11:05:31Z-
dc.date.available2021-06-15T11:05:31Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationЯригіна Г.Г. Маркетингові комунікації в розвитку туристичного регіону - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51131-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. е. н., Беркова Оксана Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractМаркетингова комунікація регіону - це комплексний вплив регіону, на внутрішню і зовнішню середу з метою створення сприятливих умов для стабільної прибуткової туристичної діяльності на ринку. Маркетингова комунікація - двосторонній процес: з одного боку, передбачається вплив на цільові й інші аудиторії, а з іншого, - отримання зустрічної інформації про реакцію цих аудиторій на здійснюваний регіоном вплив. Обидві ці складові однаково важливі; їх єдність дає підставу говорити про маркетингові комунікації як про систему. У термінології маркетингу дуже важливо розрізняти два терміни: «комплекс маркетингу» і «комплекс маркетингових комунікацій». Перший має відношення до чотирьох контрольованих чинників маркетингу: товару, ціни, канали збуту і просування, другий - лише до одного з елементів маркетингово-комунікаційного комплексу: стратегії просування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectодеський регіонuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в розвитку туристичного регіонуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2021_242_Яригіна Г.pdfДипломна робота3.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.