Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548
Назва: Modern ways to improve logistics customer service
Інші назви: Сучасні способи вдосконалення логістичного обслуговування споживачів
Автори: Vasylenko, Anna
Василенко, Анна Євгенівна
Zhigula, Sofiya
Жигула, Софія Ігорівна
Ключові слова: customer service
good customer service
logistics customer service
improvement of logistics customer service
обслуговування клієнтів
гарне обслуговування клієнтів
логістичне обслуговування клієнтів
вдосконалення логістичного обслуговування споживачів
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Vasylenko А.Е., Zhigula S.I. Modern ways to improve logistics customer service // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 104-105
Короткий огляд (реферат): Neither company can exist without customer service. Customer Service is the support which the company provides to customers before and after purchase. The aim is to bring more value than the core service that customers need and bring the most satisfaction to customers. The support goes far beyond the capabilities of the call center operator, available through e-mail, chat on the website or in the application, in messengers and social networks. Often, support works around the clock –a customer can ask a question at any time and in any way he likes, and he will receive an answer.
Жодна компанія не може існувати без обслуговування клієнтів. Обслуговування клієнтів - це підтримка, яку компанія надає клієнтам до і після покупки. Мета полягає в тому, щоб принести більше цінності, ніж основна послуга, яка потрібна споживачам, і принести найбільше задоволення споживачам. Підтримка виходить далеко за рамки можливостей оператора кол-центру, доступна через електронну пошту, чат на веб-сайті або в додатку, в месенджерах та соціальних мережах. Часто підтримка працює цілодобово - клієнт може задати питання в будь-який час і будь-яким способом, який йому подобається, і він отримає відповідь.
Опис: 1. Customer Service: zachem on nuzhen i kak eho prokachat, access at 13.03.2021 [Electronic source]. 2. What is customer service in logistics? 19.02.2020 [Electronic source]. – Available at: https://lecvietnam.com/en/operations/news/what-is-customer-service-in-logistics-72.html
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548
Розташовується у зібраннях:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Політ_Vasylenko, Zhigula - Ann Vasylenko.pdfТези конференції348.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.