Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVasylenko, Anna-
dc.contributor.authorВасиленко, Анна Євгенівна-
dc.contributor.authorZhigula, Sofiya-
dc.contributor.authorЖигула, Софія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:03:41Z-
dc.date.available2021-05-18T09:03:41Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationVasylenko А.Е., Zhigula S.I. Modern ways to improve logistics customer service // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 104-105uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548-
dc.description1. Customer Service: zachem on nuzhen i kak eho prokachat, access at 13.03.2021 [Electronic source]. 2. What is customer service in logistics? 19.02.2020 [Electronic source]. – Available at: https://lecvietnam.com/en/operations/news/what-is-customer-service-in-logistics-72.htmluk_UA
dc.description.abstractNeither company can exist without customer service. Customer Service is the support which the company provides to customers before and after purchase. The aim is to bring more value than the core service that customers need and bring the most satisfaction to customers. The support goes far beyond the capabilities of the call center operator, available through e-mail, chat on the website or in the application, in messengers and social networks. Often, support works around the clock –a customer can ask a question at any time and in any way he likes, and he will receive an answer.uk_UA
dc.description.abstractЖодна компанія не може існувати без обслуговування клієнтів. Обслуговування клієнтів - це підтримка, яку компанія надає клієнтам до і після покупки. Мета полягає в тому, щоб принести більше цінності, ніж основна послуга, яка потрібна споживачам, і принести найбільше задоволення споживачам. Підтримка виходить далеко за рамки можливостей оператора кол-центру, доступна через електронну пошту, чат на веб-сайті або в додатку, в месенджерах та соціальних мережах. Часто підтримка працює цілодобово - клієнт може задати питання в будь-який час і будь-яким способом, який йому подобається, і він отримає відповідь.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcustomer serviceuk_UA
dc.subjectgood customer serviceuk_UA
dc.subjectlogistics customer serviceuk_UA
dc.subjectimprovement of logistics customer serviceuk_UA
dc.subjectобслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectгарне обслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectвдосконалення логістичного обслуговування споживачівuk_UA
dc.titleModern ways to improve logistics customer serviceuk_UA
dc.title.alternativeСучасні способи вдосконалення логістичного обслуговування споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc338.0uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Політ_Vasylenko, Zhigula - Ann Vasylenko.pdfТези конференції348.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.