Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548
Title: Modern ways to improve logistics customer service
Other Titles: Сучасні способи вдосконалення логістичного обслуговування споживачів
Authors: Vasylenko, Anna
Василенко, Анна Євгенівна
Zhigula, Sofiya
Жигула, Софія Ігорівна
Keywords: customer service
good customer service
logistics customer service
improvement of logistics customer service
обслуговування клієнтів
гарне обслуговування клієнтів
логістичне обслуговування клієнтів
вдосконалення логістичного обслуговування споживачів
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: National Aviation University
Citation: Vasylenko А.Е., Zhigula S.I. Modern ways to improve logistics customer service // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 104-105
Abstract: Neither company can exist without customer service. Customer Service is the support which the company provides to customers before and after purchase. The aim is to bring more value than the core service that customers need and bring the most satisfaction to customers. The support goes far beyond the capabilities of the call center operator, available through e-mail, chat on the website or in the application, in messengers and social networks. Often, support works around the clock –a customer can ask a question at any time and in any way he likes, and he will receive an answer.
Жодна компанія не може існувати без обслуговування клієнтів. Обслуговування клієнтів - це підтримка, яку компанія надає клієнтам до і після покупки. Мета полягає в тому, щоб принести більше цінності, ніж основна послуга, яка потрібна споживачам, і принести найбільше задоволення споживачам. Підтримка виходить далеко за рамки можливостей оператора кол-центру, доступна через електронну пошту, чат на веб-сайті або в додатку, в месенджерах та соціальних мережах. Часто підтримка працює цілодобово - клієнт може задати питання в будь-який час і будь-яким способом, який йому подобається, і він отримає відповідь.
Description: 1. Customer Service: zachem on nuzhen i kak eho prokachat, access at 13.03.2021 [Electronic source]. 2. What is customer service in logistics? 19.02.2020 [Electronic source]. – Available at: https://lecvietnam.com/en/operations/news/what-is-customer-service-in-logistics-72.html
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50548
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Політ_Vasylenko, Zhigula - Ann Vasylenko.pdfТези конференції348.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.