Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50490
Назва: Electronic trade in ukraine: trends and perspectives
Інші назви: Електронна торгівля в Україні: тенденції та перспективи
Автори: Balenko, Svitlana
Баленко, Світлана Сергіївна
Ключові слова: electrinoc markets
e-commerece
e-service
marketplace
e-entities commerce
foreign trading platforms
електронні ринки
електронна комерція
електронна послуга
ринок
комерція електронних юридичних осіб
іноземні торгові майданчики
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Balenko S.S. Electronic trade in ukraine: trends and perspectives // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 26-28
Короткий огляд (реферат): Talking about e-commerce we firstly should define this term. In the narrow sense, e-commerce - is the sale or purchase of goods and services between business, households, physical individuals, governmental or private organizations conducted through internet network. Goods and services are ordered via the Internet, but payment and final delivery of goods or services can be provided both in online and offline format. In a broad sense, e-commerce - any form of business relationships where interaction between subjects occurs by use of Internet technologies.
Говорячи про електронну комерцію, спершу слід визначити цей термін. У вузькому розумінні електронна комерція - це продаж або придбання товарів та послуг між бізнесом, домогосподарствами, фізичними особами, урядовими або приватними організаціями, що здійснюється через мережу Інтернет. Товари та послуги замовляються через Інтернет, але оплата та остаточна доставка товарів або послуг можуть здійснюватися як в Інтернеті, так і в автономному форматі. У широкому розумінні електронна комерція - це будь-яка форма ділових відносин, де взаємодія між суб'єктами відбувається за допомогою Інтернет-технологій.
Опис: 1) European B2C E'commerce Report. (2016). Retrieved from https://www.ecommerceeurope.eu/app/uploads/2016/07/EuropeanBB2CBEBcommerceBReportB2016BLightBVersionB FINAL.pdf/. 2) Efendi, J., Kinney, M. (2013). Marketing Supply Chain Using B2B BuyBSideBEBCommerce Systems: Does Adoption Impact Financial Performance?.Academy of Marketing Studies Journal, 17 (2), 73B81. 3) Wirtz, B. (2019). Electronic business. Second edition. Wiesbaden, Germany: GablerBVerlag.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50490
Розташовується у зібраннях:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balenko.pdfТези конференції126.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.