Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409
Назва: ПРИОРІТЕТИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАКУПІВЕЛЬ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Автори: Маєвський, Валентин Анатолійович
Ключові слова: стратегія управління, закупівлі
Дата публікації: 2015
Видавництво: Матеріали ХІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми планування в ринкових», - Хмельницький. - 2015.–"Вісник ХНУ" – С. 130-134.
Короткий огляд (реферат): теоретико-методологічне обґрунтування причин, що спонукають компанії до зміни приорітетів в цілях постачання під час кризових періодів в економіці країни, стагнації попиту та скороченні купівельної спроможності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_ПРИОР_ТЕТИ_УКРАЇНСЬКИХ_П_ДПРИЄМСТВтези_ХМ.doc42 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.