Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаєвський, Валентин Анатолійович
dc.date.accessioned2021-05-13T10:02:19Z-
dc.date.available2021-05-13T10:02:19Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409-
dc.description.abstractтеоретико-методологічне обґрунтування причин, що спонукають компанії до зміни приорітетів в цілях постачання під час кризових періодів в економіці країни, стагнації попиту та скороченні купівельної спроможностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМатеріали ХІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми планування в ринкових», - Хмельницький. - 2015.–"Вісник ХНУ" – С. 130-134.uk_UA
dc.subjectстратегія управління, закупівліuk_UA
dc.titleПРИОРІТЕТИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАКУПІВЕЛЬ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ ЕКОНОМІКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_ПРИОР_ТЕТИ_УКРАЇНСЬКИХ_П_ДПРИЄМСТВтези_ХМ.doc42 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.