Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409
Название: ПРИОРІТЕТИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАКУПІВЕЛЬ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Авторы: Маєвський, Валентин Анатолійович
Ключевые слова: стратегія управління, закупівлі
Дата публикации: 2015
Издательство: Матеріали ХІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми планування в ринкових», - Хмельницький. - 2015.–"Вісник ХНУ" – С. 130-134.
Краткий осмотр (реферат): теоретико-методологічне обґрунтування причин, що спонукають компанії до зміни приорітетів в цілях постачання під час кризових періодів в економіці країни, стагнації попиту та скороченні купівельної спроможності
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50409
Располагается в коллекциях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015_ПРИОР_ТЕТИ_УКРАЇНСЬКИХ_П_ДПРИЄМСТВтези_ХМ.doc42 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.