Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49979
Назва: Використання тренінгових технологій для розвитку навичок саморегуляції у студентів
Автори: Гаврилькевич, В’ячеслав
Подкоритова, Лариса
Ключові слова: тренінгові технології
навички саморегуляції
психологічна підготовка
екстримальні і соціономічні професії
методи саморегуляції
психологічна самодопомога
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: Кафедра
Бібліографічний опис: Гаврилькевич В. Використання тренінгових технологій для розвитку навичок саморегуляції у студентів / В’ячеслав Гаврилькевич, Лариса Подкоритова // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 182-187.
Короткий огляд (реферат): Розвиток навичок саморегуляції є актуальною проблемою у фахівців екстремальних і соціономічних професій. Здатність впоратися зі стресом, витримати тривалі навантаження, рівноважити емоційні і фізичні стані – задачі, які можна вирішити за умови відповідної психологічної підготовки. Оволодіння методами і прийомами саморегуляції доречно здійснювати під час навчання. При цьому найбільш ефективними є спеціально організовані заняття, які поєднують теоретичне та практичне навчання. У статті розглядаються особливості навчальної дисципліни «Психологія саморегуляції», яка викладалась на першому курсі у студентів-психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49979
ISBN: 978-617-95078-4-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гаврилькевич.pdf176.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.