Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Назва: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика
Автори: Пілецька, Саміра Тимофіївна
Корж, Марина Володимирівна
Маліношевська, Катерина Іванівна
Чуніхіна, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: стратегія
міжнародний маркетинг
антикризове управління
підприємство
економічна стійкість
криза
Дата публікації: 2019
Видавництво: Центр поліграфії Компринт
Бібліографічний опис: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!821монографія- 29.05.2019-конвертирован.pdfСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика:3.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.