Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Название: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика
Авторы: Пілецька, Саміра Тимофіївна
Корж, Марина Володимирівна
Маліношевська, Катерина Іванівна
Чуніхіна, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: стратегія
міжнародний маркетинг
антикризове управління
підприємство
економічна стійкість
криза
Дата публикации: 2019
Издательство: Центр поліграфії Компринт
Библиографическое описание: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.
Краткий осмотр (реферат): Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Располагается в коллекциях:Монографії кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
!821монографія- 29.05.2019-конвертирован.pdfСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика:3.83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.