Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика
Loading...
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Центр поліграфії Компринт
Abstract
Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних
аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління
підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління
економічною стійкістю підприємств.
Description
Keywords
стратегія, міжнародний маркетинг, антикризове управління, підприємство, економічна стійкість, криза
Citation
Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.