Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Title: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика
Authors: Пілецька, Саміра Тимофіївна
Корж, Марина Володимирівна
Маліношевська, Катерина Іванівна
Чуніхіна, Тетяна Сергіївна
Keywords: стратегія
міжнародний маркетинг
антикризове управління
підприємство
економічна стійкість
криза
Issue Date: 2019
Publisher: Центр поліграфії Компринт
Citation: Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.
Abstract: Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Appears in Collections:Монографії кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!821монографія- 29.05.2019-конвертирован.pdfСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика:3.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.