Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49811
Назва: Відповідники українських прислів’їв і приказок, записаних Б. Грінченком, у європейських мовах
Інші назви: The technology of teaching Ukrainian proverbs and sayings, their corresponding samples in English, German and Spanish (based on Boris Grinchenko folklore records)
Автори: Бурко, Ольга Василівна
Burko, Olha
Ключові слова: Борис Грінченко
молодші підлітки
полімовне читання «Квадрига»
літературна гра «Мозаїка мислення»
Boris Grinchenko
younger teens
poly-language reading “Quadriga”
literary game “Mosaic of Thinking”
Дата публікації: 2017
Видавництво: Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
Бібліографічний опис: Бурко О.В. Відповідники українських прислів’їв і приказок, записаних Б. Грінченком, у європейських мовах / О. В. Бурко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Будапешт, 2017. – V (58) Issue: 133. – С. 7–11
Серія/номер: V (58) Issue 133;
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано на причині інтересу освітянської спільноти до європейських мов. Окреслено концептуальну модель технології навчання українських прислів’їв та приказок, їх відповідників англійською, німецькою та іспанською мовами (на прикладі фольклорних записів Бориса Грінченка). Відповідно до неї передбачається використання вчителями інноваційних прийомів навчання: полімовне читання «Квадрига», літературна гра «Мозаїка мислення». Оволодіння ними сприятиме входженню освітян та молодших підлітків у європейський освітній простір.
The article outlines on the causes of the education community interest in European languages. The conceptual model of the teaching Ukrainian proverbs and sayings, their correspondences in English, German and Spanish (based on Boris Grinchenko folklore records) is outlined. According to it, scientists are expected to use innovative teaching techniques: poly-language reading «Quadriga», literary game «Mosaic of Thinking». Their knowledge enhances the entry of educators and younger teens into the European educational space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49811
ISSN: 2308-1996
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурко 2017 233.pdf3.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.