Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49811
Название: Відповідники українських прислів’їв і приказок, записаних Б. Грінченком, у європейських мовах
Другие названия: The technology of teaching Ukrainian proverbs and sayings, their corresponding samples in English, German and Spanish (based on Boris Grinchenko folklore records)
Авторы: Бурко, Ольга Василівна
Burko, Olha
Ключевые слова: Борис Грінченко
молодші підлітки
полімовне читання «Квадрига»
літературна гра «Мозаїка мислення»
Boris Grinchenko
younger teens
poly-language reading “Quadriga”
literary game “Mosaic of Thinking”
Дата публикации: 2017
Издательство: Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
Библиографическое описание: Бурко О.В. Відповідники українських прислів’їв і приказок, записаних Б. Грінченком, у європейських мовах / О. В. Бурко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Будапешт, 2017. – V (58) Issue: 133. – С. 7–11
Серия/номер: V (58) Issue 133;
Краткий осмотр (реферат): У статті акцентовано на причині інтересу освітянської спільноти до європейських мов. Окреслено концептуальну модель технології навчання українських прислів’їв та приказок, їх відповідників англійською, німецькою та іспанською мовами (на прикладі фольклорних записів Бориса Грінченка). Відповідно до неї передбачається використання вчителями інноваційних прийомів навчання: полімовне читання «Квадрига», літературна гра «Мозаїка мислення». Оволодіння ними сприятиме входженню освітян та молодших підлітків у європейський освітній простір.
The article outlines on the causes of the education community interest in European languages. The conceptual model of the teaching Ukrainian proverbs and sayings, their correspondences in English, German and Spanish (based on Boris Grinchenko folklore records) is outlined. According to it, scientists are expected to use innovative teaching techniques: poly-language reading «Quadriga», literary game «Mosaic of Thinking». Their knowledge enhances the entry of educators and younger teens into the European educational space.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49811
ISSN: 2308-1996
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурко 2017 233.pdf3.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.