Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750
Назва: Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій
Інші назви: Model of training session with elements of interactive technologies
Автори: Стовпник, Наталія Миколаївна
Stovpnik, Natalia
Андріяшик, Оксана Романівна
Andriyashik, Oksana
Філатова, Тетяна Георгіївна
Filatova, Tatiana
Ключові слова: інтерактив
interactive
метод
method
викладач
teacher
вища школа
high school
пізнавальна діяльність
cognitive activity
діяльність
activity
дидактичний процес
didactac process
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Стовпник Н. М. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій / О. Р. Андріяшик, Н. М. Стовпник, Т. Г. Філатова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка // Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27. – С. 244 –248
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння.
The article says that before system as a whole and teachers in particular are faced with the need for qualitative changes in the training of specialists and there is a need to introduce into the educational process such forms, techniques, methods and means of teaching that maximize the educational process and form an active, creative, conscious personality. Therefore, the purpose of the article is to consider the current interactive teaching methods as a form of organization of cognitive activity in higher education. Particular attention was paid to the process of learning activation.
Опис: інтерактивні методи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Дрогобич 2020.pdf244.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.