Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750
Назва: | Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій |
Інші назви: | Model of training session with elements of interactive technologies |
Автори: | Стовпник, Наталія Миколаївна Stovpnik, Natalia Андріяшик, Оксана Романівна Andriyashik, Oksana Філатова, Тетяна Георгіївна Filatova, Tatiana |
Ключові слова: | інтерактив interactive метод method викладач teacher вища школа high school пізнавальна діяльність cognitive activity діяльність activity дидактичний процес didactac process |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Стовпник Н. М. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій / О. Р. Андріяшик, Н. М. Стовпник, Т. Г. Філатова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка // Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27. – С. 244 –248 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння. The article says that before system as a whole and teachers in particular are faced with the need for qualitative changes in the training of specialists and there is a need to introduce into the educational process such forms, techniques, methods and means of teaching that maximize the educational process and form an active, creative, conscious personality. Therefore, the purpose of the article is to consider the current interactive teaching methods as a form of organization of cognitive activity in higher education. Particular attention was paid to the process of learning activation. |
Опис: | інтерактивні методи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Дрогобич 2020.pdf | 244.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.