Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтовпник, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorStovpnik, Natalia-
dc.contributor.authorАндріяшик, Оксана Романівна-
dc.contributor.authorAndriyashik, Oksana-
dc.contributor.authorФілатова, Тетяна Георгіївна-
dc.contributor.authorFilatova, Tatiana-
dc.date.accessioned2021-04-13T10:07:34Z-
dc.date.available2021-04-13T10:07:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтовпник Н. М. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій / О. Р. Андріяшик, Н. М. Стовпник, Т. Г. Філатова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка // Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27. – С. 244 –248uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750-
dc.descriptionінтерактивні методиuk_UA
dc.description.abstractУ статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння.uk_UA
dc.description.abstractThe article says that before system as a whole and teachers in particular are faced with the need for qualitative changes in the training of specialists and there is a need to introduce into the educational process such forms, techniques, methods and means of teaching that maximize the educational process and form an active, creative, conscious personality. Therefore, the purpose of the article is to consider the current interactive teaching methods as a form of organization of cognitive activity in higher education. Particular attention was paid to the process of learning activation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectінтерактивuk_UA
dc.subjectinteractiveuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjecthigh schooluk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectдидактичний процесuk_UA
dc.subjectdidactac processuk_UA
dc.titleМодель навчального заняття з елементами інтерактивних технологійuk_UA
dc.title.alternativeModel of training session with elements of interactive technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc371.24uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Дрогобич 2020.pdf244.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.