Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49295
Назва: Examination of works of art in the chronotop of culture: aspects of professional training of specialists
Інші назви: Експертиза творів мистецтва у хронотопі культури: аспекти професійної підготовки фахівців
Автори: Карпов, Віктор Васильович
Karpov, Viktor
Ключові слова: art expert
National Academy of Culture and Arts Management
training specialists
cultural heritage
мистецтвознавець
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
підготовка спеціалістів
культурна спадщина
Дата публікації: 2019
Видавництво: National Academy of Culture and Arts Management
Бібліографічний опис: Karpov V. Examination of works of art in the chronotop of culture: aspects of professional training of specialists // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтва: наук. журнал. К.: НАКККіМ, 2019. № 2.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study is to highlight the essence of the process of preparation of art experts initiated in the independent Ukraine. Research methods. The choice of research strategies in disclosing the purpose of the study determined the application of system and complex approaches, as well as historical-chronological and comparative methods. The scientific novelty of the obtained results consists in the formulation and development of an actual topic, which in scientific terms did not receive comprehensive and objective coverage and is first investigated. The results of comprehension of the essence of the process of preparation of expert art experts can serve as an important component in the study of contemporary issues of artistic education. Conclusions. The development of the socio-cultural space of Ukraine has revealed the objective need to expand the range of work aimed at preserving and protecting cultural heritage. The distinction in this sector of the culture of the problem of training specialists with the expertise of experts is a natural phenomenon. It was emphasized that such training is being conducted at the National Academy of Culture and Arts Management.
Мета дослідження полягає у висвітленні сутності започаткованого в незалежній Україні процесу підготовки мистецтвознавців-експертів. Методи дослідження. Вибір дослідницьких стратегій у розкритті мети дослідження визначив застосування системного та комплексного підходів, а також історико-хронологічного та порівняльного методів. Використання вказаних методів дослідження сприяло отриманню власних результатів. Наукова новизна одержаних результатів полягає у постановці і розробці актуальної теми, яка в науковому вимірі не отримала всебічного й об’єктивного висвітлення та досліджується вперше. Результати осмислення сутності процесу підготовки мистецтвознавців-експертів можуть слугувати важливою складовою у дослідженні сучасних проблем мистецької освіти. Висновки. Розвиток соціокультурного простору України виявив об’єктивну необхідність розширення спектру роботи спрямованої на збереження та охорону культурної спадщини. Виокремлення у цьому секторі культури проблеми підготовки фахівців із компетентностями експертів є закономірним явищем. Підкреслено, що така підготовка проводиться у Національній академії керівних кадрів культури і мистецтв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49295
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177698-Article Text-392618-1-10-20190909.pdf268.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.