Прогнозування багатоосередкового пошкодження обшивки дальньомагістрального транспортного літака вантажопідйомністю до 50т.

No Thumbnail Available
Date
2020-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Забезпечення ефективної експлуатації авіаційної техніки з високим рівнем надійності і регулярності польотів в умовах твердої конкуренції на світовому ринку необхідне створення вдосконалення системи організації й управління процесами технічного обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) є одним із головних напрямків підвищення ефективності роботи інженерно - авіаційної служби (ІАС) та якості ТО авіаційної техніки (АТ). У цих умовах особливо важливе значення здобувають питання безпеки польотів, збільшення ресурсу авіаційній техніці при різних умовах експлуатації це зумовлено збільшенням обсягів робіт, що виконуються ІАС, зростаючою складністю АТ й впровадженням різноманітних нових стратегій ТО та методів діагностування АТ, значним збільшенням потоків технічної та виробничо економічної інформації, яка необхідна для керування виробництвом. Обсяг та характер задач, що ставляться зараз перед цивільною авіацією України вимагає, не часткових покращень, а крупних комплексних заходів, які б визначили подальший якісний стрибок в її розвитку. Нагальна потреба вдосконалення процесів управління технічної експлуатації (ТЕ) в цивільній авіації (ЦА) обумовлена зміною технічного стану об’єктів АТ й вимогами збереження льотної придатності ПС в процесі експлуатації, підсиленням концентрації й спеціалізації виробництва, впливом великої кількості різноманітних соціальних й економічних факторів, зменшенням дозволеного часу для переробки інформації, тощо.
Description
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович
Keywords
дипломна робота, експлуатація, ефективність, польоти, літак, тріщини
Citation