Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
Название: Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу
Авторы: Гурицька, Марія Сергіівна
Дата публикации: 2013
Издательство: Політологічні записки: зб. наук. праць. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – Вип. 1 (7). – 2013. – С. 343–352.
Краткий осмотр (реферат): Одним із найбільш важливих та впливових інструментів проведення політичних кампаній є політична реклама, що надає суб’єктам політичного процесу широкі можливості для маніпуляції свідомістю електорату. Виконуючи інформаційну та пропагандистську функції, політична реклама впливає на зміст та якість соціальних цінностей, традицій і норм, які регулюють політичні відносини. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 5 Політична реклама.doc96.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора