Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурицька, Марія Сергіівна-
dc.date.accessioned2021-03-03T14:22:37Z-
dc.date.available2021-03-03T14:22:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170-
dc.description.abstractОдним із найбільш важливих та впливових інструментів проведення політичних кампаній є політична реклама, що надає суб’єктам політичного процесу широкі можливості для маніпуляції свідомістю електорату. Виконуючи інформаційну та пропагандистську функції, політична реклама впливає на зміст та якість соціальних цінностей, традицій і норм, які регулюють політичні відносини. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолітологічні записки: зб. наук. праць. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – Вип. 1 (7). – 2013. – С. 343–352.uk_UA
dc.titleПолітична реклама як невід’ємна складова виборчого процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 5 Політична реклама.doc96.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools