Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
Title: Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу
Authors: Гурицька, Марія Сергіівна
Issue Date: 2013
Publisher: Політологічні записки: зб. наук. праць. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – Вип. 1 (7). – 2013. – С. 343–352.
Abstract: Одним із найбільш важливих та впливових інструментів проведення політичних кампаній є політична реклама, що надає суб’єктам політичного процесу широкі можливості для маніпуляції свідомістю електорату. Виконуючи інформаційну та пропагандистську функції, політична реклама впливає на зміст та якість соціальних цінностей, традицій і норм, які регулюють політичні відносини. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 5 Політична реклама.doc96.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools