Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Назва: «Гамлет»: чотири вистави – чотири рішення
Автори: Триколенко, Софія Тарасівна
Ключові слова: сценографія, символіка, візуальні засоби.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії: Зб. наук. праць. – Випуск 14, К.: – 2014, С. 267 - 274
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються особливості постановок вистав за п’єсою Вільяма Шекспіра «Гамлет, принц Датський». У вступній частині розглядається еволюція трактовки драматургічної проблематики відповідно до соціально-політичної ситуації в суспільстві, зміна характеристик персонажів на тлі сучасної для певних періодів історії ситуації. Аналізується особливість застосування сучасних проекційних та освітлювальних технічних засобів, їх взаємовплив з об’ємно-просторовими декораційними конструкціями. На прикладах кількох вистав за п’єсами В. Шекспіра українських театрів розглядається метафоризація сценічного простору, візуалізація драматургічної проблематики завдяки характерним декораційним модулям. Основна частина статті присвячена чотирьом виставам «Гамлет»: Одеського академічного російського драматичного театру, Одеського українського академічного драматичного театру ім. В. Василька, Волинського академічного обласного українського музично-драматичний театру імені Т. Шевченка, спільного українсько-швейцарського проекту в постановці Дмитра Костюминського. Аналізуються обрані художниками-сценографами рішення, використовувані декораційні модулі, технічні засоби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Розташовується у зібраннях:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
триколенко с. стаття про йоріка.docстаття128.96 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.