Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Название: «Гамлет»: чотири вистави – чотири рішення
Авторы: Триколенко, Софія Тарасівна
Ключевые слова: сценографія, символіка, візуальні засоби.
Дата публикации: 2015
Издательство: Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії: Зб. наук. праць. – Випуск 14, К.: – 2014, С. 267 - 274
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються особливості постановок вистав за п’єсою Вільяма Шекспіра «Гамлет, принц Датський». У вступній частині розглядається еволюція трактовки драматургічної проблематики відповідно до соціально-політичної ситуації в суспільстві, зміна характеристик персонажів на тлі сучасної для певних періодів історії ситуації. Аналізується особливість застосування сучасних проекційних та освітлювальних технічних засобів, їх взаємовплив з об’ємно-просторовими декораційними конструкціями. На прикладах кількох вистав за п’єсами В. Шекспіра українських театрів розглядається метафоризація сценічного простору, візуалізація драматургічної проблематики завдяки характерним декораційним модулям. Основна частина статті присвячена чотирьом виставам «Гамлет»: Одеського академічного російського драматичного театру, Одеського українського академічного драматичного театру ім. В. Василька, Волинського академічного обласного українського музично-драматичний театру імені Т. Шевченка, спільного українсько-швейцарського проекту в постановці Дмитра Костюминського. Аналізуються обрані художниками-сценографами рішення, використовувані декораційні модулі, технічні засоби.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Располагается в коллекциях:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
триколенко с. стаття про йоріка.docстаття128.96 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.