Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Title: «Гамлет»: чотири вистави – чотири рішення
Authors: Триколенко, Софія Тарасівна
Keywords: сценографія, символіка, візуальні засоби.
Issue Date: 2015
Publisher: Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії: Зб. наук. праць. – Випуск 14, К.: – 2014, С. 267 - 274
Abstract: В статті розглядаються особливості постановок вистав за п’єсою Вільяма Шекспіра «Гамлет, принц Датський». У вступній частині розглядається еволюція трактовки драматургічної проблематики відповідно до соціально-політичної ситуації в суспільстві, зміна характеристик персонажів на тлі сучасної для певних періодів історії ситуації. Аналізується особливість застосування сучасних проекційних та освітлювальних технічних засобів, їх взаємовплив з об’ємно-просторовими декораційними конструкціями. На прикладах кількох вистав за п’єсами В. Шекспіра українських театрів розглядається метафоризація сценічного простору, візуалізація драматургічної проблематики завдяки характерним декораційним модулям. Основна частина статті присвячена чотирьом виставам «Гамлет»: Одеського академічного російського драматичного театру, Одеського українського академічного драматичного театру ім. В. Василька, Волинського академічного обласного українського музично-драматичний театру імені Т. Шевченка, спільного українсько-швейцарського проекту в постановці Дмитра Костюминського. Аналізуються обрані художниками-сценографами рішення, використовувані декораційні модулі, технічні засоби.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48073
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
триколенко с. стаття про йоріка.docстаття128.96 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.