Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48018
Назва: The principles of English and Ukrainian interrogative sentences classification
Інші назви: Принципи класифікації англійських та українських питальних речень
Автори: Sitko, Alla
Struk, Iryna
Сітко, Алла Василівна
Струк, Ірина Василівна
Ключові слова: interrogative constructions
pragmatics
speech acts
communicative semantics
grammatical transformations
lexico-semantic transformations
питальні речення
прагматика
мовленнєві акти
комунікативна семантика
граматичні трансформації
лексико-семантичні трансформації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.
Бібліографічний опис: Sitko A.V., Struk I.V. The principles of English and Ukrainian interrogative sentences classification / A.V. Sitko , I.V. Struk // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія: «Філологічні науки» (мовознавство): збірник наукових праць. – Дрогобич, 2018. – № 10. – С. 139-141.
Серія/номер: Серія: «Філологічні науки» (мовознавство);№10
Короткий огляд (реферат): The present article discusses some aspects related to the contrastive typology of the English and Ukrainian languages aiming at structuring the interrogative sentences. The main isomorphic and allomorphic structural, semantic and pragmatic peculiarities of languages under investigation serve as a basis for the interrogative sentences classification taking into account the constructive nature of this process.
У статті досліджено структуру, семантику і прагматику питальних пропозицій англійської та української мов. Визначено принципи класифікації пропозицій досліджуваного типу, проведено порівняльний аналіз структури, семантики і прагматики англійських та українських інтерогативів з погляду їх функціонування в художній літературі для дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48018
Розташовується у зібраннях:Підручники та методичні вказівки кафедри англійської філології і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сітко А.В., Струк І.В._2018.pdfУ статті досліджено структуру, семантику і прагматику питальних пропозицій англійської та української мов. Визначено принципи класифікації пропозицій досліджуваного типу, проведено порівняльний аналіз структури, семантики і прагматики англійських та українських інтерогативів з погляду їх функціонування в художній літературі для дітей.171.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.