Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48018
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sitko, Alla | - |
dc.contributor.author | Struk, Iryna | - |
dc.contributor.author | Сітко, Алла Василівна | - |
dc.contributor.author | Струк, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T09:04:19Z | - |
dc.date.available | 2021-03-01T09:04:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Sitko A.V., Struk I.V. The principles of English and Ukrainian interrogative sentences classification / A.V. Sitko , I.V. Struk // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія: «Філологічні науки» (мовознавство): збірник наукових праць. – Дрогобич, 2018. – № 10. – С. 139-141. | uk_UA |
dc.identifier.other | 81'255.4'322.5 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48018 | - |
dc.description.abstract | The present article discusses some aspects related to the contrastive typology of the English and Ukrainian languages aiming at structuring the interrogative sentences. The main isomorphic and allomorphic structural, semantic and pragmatic peculiarities of languages under investigation serve as a basis for the interrogative sentences classification taking into account the constructive nature of this process. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено структуру, семантику і прагматику питальних пропозицій англійської та української мов. Визначено принципи класифікації пропозицій досліджуваного типу, проведено порівняльний аналіз структури, семантики і прагматики англійських та українських інтерогативів з погляду їх функціонування в художній літературі для дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія: «Філологічні науки» (мовознавство);№10 | - |
dc.subject | interrogative constructions | uk_UA |
dc.subject | pragmatics | uk_UA |
dc.subject | speech acts | uk_UA |
dc.subject | communicative semantics | uk_UA |
dc.subject | grammatical transformations | uk_UA |
dc.subject | lexico-semantic transformations | uk_UA |
dc.subject | питальні речення | uk_UA |
dc.subject | прагматика | uk_UA |
dc.subject | мовленнєві акти | uk_UA |
dc.subject | комунікативна семантика | uk_UA |
dc.subject | граматичні трансформації | uk_UA |
dc.subject | лексико-семантичні трансформації | uk_UA |
dc.title | The principles of English and Ukrainian interrogative sentences classification | uk_UA |
dc.title.alternative | Принципи класифікації англійських та українських питальних речень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 81’255.4’322.5 | uk_UA |
Appears in Collections: | Підручники та методичні вказівки кафедри англійської філології і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сітко А.В., Струк І.В._2018.pdf | У статті досліджено структуру, семантику і прагматику питальних пропозицій англійської та української мов. Визначено принципи класифікації пропозицій досліджуваного типу, проведено порівняльний аналіз структури, семантики і прагматики англійських та українських інтерогативів з погляду їх функціонування в художній літературі для дітей. | 171.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.