Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46956
Title: Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 220 тонн
Authors: Осадчук, Владислав Богданович
Keywords: дипломна робота
літак
паливо
паливна система
проектування
конструкції
система аварійного зливу палива
Issue Date: 21-Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Призначенням паливної системи є розміщення на ПС палива, та забезпечення його безперебійної подачі до двигунів, а також до ДСУ на всіх режимах роботи і висотах польоту ПС при широкому діапазоні температур. Крім того на великій кількості ПС паливо використовується для охолодження масла, системи кондиціювання, агрегатів, радіоелектронної апаратури, балансування ПС, приводу постійної частоти обертання генератора та ін., а також як робоча рідина у різноманітних автоматичних пристроях. Наприклад управління лопатками вхідного направляючого апарату та керування стулками реактивного сопла. Під час проектної роботи описуються основні принципи виконання розробки принципової і конструктивної схем паливної системи, що включає також порівняльний аналіз переваг та недоліків різних схем і різних конструктивних рішень даної системи, а також опис роботи й особливостей конструктивного виконання. Проводяться експерименти пов’язані з покращенням витратних характеристик з використанням різних насадків на кінці трубопроводу аварійного зливу в разі виникнення небезпечної ситуації.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Лук'янов Павло Володимирович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46956
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134_ЛВ_2020_ОсадчукВБ.pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.