Розробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тонн

No Thumbnail Available

Date

2020-12-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Шасі – це система опор літака, яка служить для забезпечення злету і посадки літака, маневрування по аеродрому і стоянки при зберіганні. Шасі являє собою суттєву частину конструкції літака, і чим важчим і більш швидкісними стають літаки, тим більше проблем виникає в області шасі. Сучасний літак проводить на землі 60 – 65% свого ресурсу. Великі злітні маси, швидке збільшення швидкості при відриві літака від землі і зменшення швидкості при посадці – всі ці моменти повинні враховуватися в конструкції з одночасним врахуванням безпеки. Колеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати при високих температурах, виникаючих при гальмуванні, при мінусових температурах в польоті, при високих температурах в надзвукових польотах і при зміні тиску від землі до стратосфери. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою електроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі - є гідравлічні системи.

Description

Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович

Keywords

дипломна робота, магістр, шасі, основна опора, система вбирання-випуску, параметричний аналіз, проектування

Citation