Розробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тонн
No Thumbnail Available
Date
2020-12-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Шасі – це система опор літака, яка служить для забезпечення злету і посадки
літака, маневрування по аеродрому і стоянки при зберіганні.
Шасі являє собою суттєву частину конструкції літака, і чим важчим і більш
швидкісними стають літаки, тим більше проблем виникає в області шасі.
Сучасний літак проводить на землі 60 – 65% свого ресурсу. Великі злітні маси,
швидке збільшення швидкості при відриві літака від землі і зменшення швидкості
при посадці – всі ці моменти повинні враховуватися в конструкції з одночасним
врахуванням безпеки. Колеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати при
високих температурах, виникаючих при гальмуванні, при мінусових температурах в
польоті, при високих температурах в надзвукових польотах і при зміні тиску від
землі до стратосфери. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою електроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). У якості виконавчих механізмів у системі
застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними
системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі - є гідравлічні
системи.
Description
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
Keywords
дипломна робота, магістр, шасі, основна опора, система вбирання-випуску, параметричний аналіз, проектування