Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 75-80 тонн
No Thumbnail Available
Date
2020-12-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Паливні системи літальних апаратів (ЛА) призначенні для розміщення на борту необхідного запасу палива і безперебійної подачі палива в камери згорання двигунів за всіх можливих умов польоту для певного ЛА і режимів роботи двигунів. Крім того, паливна система забезпечує охолодження масла, агрегатів радіоелектронної апаратури, виконує регулювання положення центру ваги ЛА в заданому діапазоні. Паливо іноді використовується також як робоча рідина у різних автоматичних пристроях (керування стулками реактивного сопла і лопатками вхідного напрямного апарата). До паливних систем висуваються вимоги надійності, живучості пожежної безпеки, масових і габаритних характеристик , простоти конструкції, контролепридатності, експлуатаційної технологічності, забезпечення міцності та вібростійкості їх елементів. Паливні системи сучасних ЛА – це складний комплекс великої кількості взаємопов’язаних підсистем: подачі палива до двигунів, перекачування палива, управління порядком вироблення палива з баків, наддуву і дренажу паливних баків, заправки і зливання палива на землі та в польоті, охолодження і контролю тощо. Для забезпечення створення раціональної паливної системи під час проектування, враховуючи велику кількість функціональних і конструктивних зв’язків у паливній системі та зв’язок її з іншими системами ЛА, необхідно проводити порівнювальний аналіз різних схемних і конструктивних варіантів та приймати компромісні рішення.
Description
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, с.н.с. Бадах Валерій Миколайович
Keywords
дипломна робота, магістр, паливо, паливна система, проектування конструкції, паливовимірні пристої