Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45845
Title: Методичні засади використання мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх перекладачів науково-технічної літератури
Authors: Шестопал, Святослав Ігорович
Keywords: дипломна робота
мультимедійні технології
професійна підготовка перекладачів
науково-технічна література
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Шестопал С.І. Методичні засади використання мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх перекладачів науково-технічної літератури. Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри англійської філології і перекладу. Національний авіаційний університет. Київ, 2020. 100 с.
Abstract: Мета виконання дипломної роботи є визначення методичних засад використання мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх перекладачів науково-технічної літератури. Практичне значення полягає в тому, що результати дослідження можна цілком успішно застосовувати для викладання та покращення усіх освітньо-навчального процесів, лекцій, практичних занять, домашньої роботи, а також супутніх з навчанням діяльностей, до яких входить широкий спектр процесів обміну інформацією, включно з обліком успішності студентів та комунікації з викладачами. Окрім наведеного вище, ця робота є гарним підґрунтям для дослідження інноваційних та багатообіцяючих на сьогоднішній день напрямів мультимедіа у навчанні – доповненої та віртуальної реальності.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доктор педагогічних наук, професор Ковтун Олена Віталіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45845
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестопал_дипломна_робота.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.