Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45806
Название: Системи запобігання зіткнень із землею сучасного повітряного судна
Авторы: Паляниця, Максим Григорович
Ключевые слова: попередження
запобігання
сигналізація
система
вимірювання
параметри
безпека
літаководіння
дипломна робота
Дата публикации: 24-дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Паляниця, М.Г. Системи запобігання зіткнень із землею сучасного повітряного судна. - Київ: Національний авіаційний університет. - 2020.- 101с
Краткий осмотр (реферат): Багаторічна статистика світової практики польотів свідчить, що CFIT (Controlled Flight Into Terrain, що означає керований політ у землю) належить до такого типу аварій, які найчастіше ведуть до смертельних наслідків. До розроблення і впровадження систем раннього попередження приближення землі (СРППЗ) тільки в США через зіткнення із землею щорічно траплялося 3-4 катастрофи великих пасажирських літаків. Однак, особливою небезпекою для літака, є політ на малій висоті, особливо на таких етапах польоту як зліт, зниження та приземлення, оскільки часу для виконання маневру, щоб уникнути зіткнення із землею, може бути недостатньо. Системи попередження зіткнення із землею, на сьогоднішній день, базуються на показах радіо- та барометричних висотомірів, які надалі перетворюються у звукові та візуальні попередження. При польотах на малих висотах, необхідно вимірювати деяку упереджену відстань до ймовірної перешкоди, для уникнення зіткнення з нею. Сучасні системи не мають фізичної прив’язки до земної поверхні, а розраховують відстань до перешкоди математично. Природні та штучні зміни рельєфу, що несуть за собою неточності карти абсолютних висот рельєфу земної поверхні, а також похибки вимірювання координат літака, являються суттєвими недоліками існуючих систем. Для усунення таких недоліків необхідні датчики, які б безпосередньо вимірювали зміни рельєфу земної поверхні. Вибір теми та актуальність дипломної роботи заключається в тому, що вирішення проблеми безпосереднього вимірювання зміни рельєфу земної поверхні на деякій упередженій відстані, являється важливим питанням для забезпечення та досягнення безпеки польотів повітряних суден на малих висотах.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки Чужа Олексій Олександрович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45806
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2020_173_ПаляницяМГ.pdfДиплом з пояснювальною запискою3.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.