Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45495
Название: Стратегічне управління міжнародними перевезеннями в логістичній компанії
Другие названия: Strategic management of international transportation in a logistics company
Стратегическое управление международными перевозками в логистической компании
Авторы: Рибалко, Михайло Олександрович
Ключевые слова: клієнт
дипломна робота
логістична компанія
стратегія
логістичний менеджмент
логістичне обслуговування
клієнтоорієнтований підхід
послуга
інформаційне забезпечення
Дата публикации: 22-дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): У дипломній роботі розглянуто основні теоретичні основи формування статегічного управління процесами обслуговування в логістичній компанії при здійсненні міжнародних перевезень, проаналізовано основні показники, що відображають фінансово-господарську діяльність компанії, розроблено модель клієнтоорієнтованого управління та стандарти персоніфікованого обслуговування клієнтів логістичної компанії. У теоретичній частині висвітлено основні засади формування стратегій управління процесами обслуговування в міжнародних перевезеннях та висвітлені інтеграційні технології створення «задоволеного клієнта». Аналітична частина присвячена стратегічній та оперативній діагностиці фінансового-господарського стану компанії ТОВ «ЄКОС Інтернаціонал». У проектній частині дипломного проекту були розроблені пропозиції щодо розробки моделі клієнтоорієнтованого управління та стандартів обслуговування клієнтів логістичної компанії, які дозволять підтримувати високу конкурентоспроможність на ринку міжнародних перевезень. Матеріали дипломної роботи є частиною дійсної стратегії компанії «ЄКОС Інтернаціонал» та рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.
The thesis considers the main theoretical foundations of the formation of strategic management of service processes in a logistics company in international transportation, analyzes the main indicators that reflect the financial and economic activities of the company, developed a model of customer management and standards of personalized customer service logistics company. The theoretical part highlights the basic principles of forming strategies for managing service processes in international transportation and highlights the integration technologies for creating a «satisfied customer». The analytical part is devoted to strategic and operational diagnostics of the financial and economic condition of the company LLC «ECOS International». In the project part of the diploma project, proposals were developed to develop a model of customer-oriented management and customer service standards of the logistics company, which will maintain high competitiveness in the international transportation market. Thesis materials are part of the current strategy of «ECOS International» and are recommended for use during research, in the educational process and in the practice of logistics specialists.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: проф., д.е.н. Смеричевська С.В.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45495
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФТМЛ_2020_073.3_Рибалко М.О.pdfДипломна робота2.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.