Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРибалко, Михайло Олександрович-
dc.date.accessioned2021-01-27T11:59:28Z-
dc.date.available2021-01-27T11:59:28Z-
dc.date.issued2020-12-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45495-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: проф., д.е.н. Смеричевська С.В.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглянуто основні теоретичні основи формування статегічного управління процесами обслуговування в логістичній компанії при здійсненні міжнародних перевезень, проаналізовано основні показники, що відображають фінансово-господарську діяльність компанії, розроблено модель клієнтоорієнтованого управління та стандарти персоніфікованого обслуговування клієнтів логістичної компанії. У теоретичній частині висвітлено основні засади формування стратегій управління процесами обслуговування в міжнародних перевезеннях та висвітлені інтеграційні технології створення «задоволеного клієнта». Аналітична частина присвячена стратегічній та оперативній діагностиці фінансового-господарського стану компанії ТОВ «ЄКОС Інтернаціонал». У проектній частині дипломного проекту були розроблені пропозиції щодо розробки моделі клієнтоорієнтованого управління та стандартів обслуговування клієнтів логістичної компанії, які дозволять підтримувати високу конкурентоспроможність на ринку міжнародних перевезень. Матеріали дипломної роботи є частиною дійсної стратегії компанії «ЄКОС Інтернаціонал» та рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis considers the main theoretical foundations of the formation of strategic management of service processes in a logistics company in international transportation, analyzes the main indicators that reflect the financial and economic activities of the company, developed a model of customer management and standards of personalized customer service logistics company. The theoretical part highlights the basic principles of forming strategies for managing service processes in international transportation and highlights the integration technologies for creating a «satisfied customer». The analytical part is devoted to strategic and operational diagnostics of the financial and economic condition of the company LLC «ECOS International». In the project part of the diploma project, proposals were developed to develop a model of customer-oriented management and customer service standards of the logistics company, which will maintain high competitiveness in the international transportation market. Thesis materials are part of the current strategy of «ECOS International» and are recommended for use during research, in the educational process and in the practice of logistics specialists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectлогістичний менеджментuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.titleСтратегічне управління міжнародними перевезеннями в логістичній компаніїuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of international transportation in a logistics companyuk_UA
dc.title.alternativeСтратегическое управление международными перевозками в логистической компанииuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073.3_Рибалко М.О.pdfДипломна робота2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.