Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
Название: Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств
Другие названия: Роль маркетинговой стратегии в деятельности отечественных предприятий
The role of marketing strategy in the activity of domestic companies
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Віленський, Олександр Романович
Vilenskyi, Oleksandr
Пустовойт, Людмила Сергіївна
Pustovoit, Liudmyla
Ключевые слова: внутрішнє та зовнішнє середовище
комплекс маркетингу
маркетинг
маркетингова стратегія
внутренняя и внешняя среда
комплекс маркетинга
маркетинг
маркетинговые решения
internal and external environment
marketing mix
marketing decisions
marketing strategy
Дата публикации: 2018
Издательство: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки
Библиографическое описание: Шевченко А.В., Віленський О.Р., Пустовойт Л.С. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2018. - Вип. № 11(210) - с. 70-74
Краткий осмотр (реферат): Мета статті – проаналізувати та визначити роль маркетингової стратегії у функціонуванні підприємств за сучасних умов господарювання та описати послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві.
Цель статьи - проанализировать и определить роль маркетинговой стратегии в функционировании предприятий в современных условиях и описать последовательность процесса формирования маркетинговой стратегии предприятия.
The purpose of the article is to analyze and define the role of marketing strategy in the business activity of enterprises under the current conditions of business environment and to describe the sequence of the process of forming a marketing strategy of the enterprise.
Описание: Важливою особливістю нинішнього етапу розвитку економіки України є орієнтація вітчизняних підприємств на підвищення конкурентоспроможності власних товарів. Ключового значення при цьому набуває маркетингова діяльність, зокрема, формування маркетингових стратегій підприємства. Вітчизняні підприємства не мають достатнього досвіду у маркетинговій діяльності. На багатьох підприємствах дотепер здійснюють виробничо-орієнтоване, а не маркетингово-орієнтоване управління діяльністю і не надають важливого значення стратегічному маркетингу. Тому дуже важливим є вибір маркетингової стратегії, яка б відповідала всім вимогам самого підприємства, забезпечувала ефективну та рентабельну роботу, приносила прибуток та сприяла подальшому його розвитку. Обґрунтоване маркетингове рішення щодо вибору стратегії допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевченко Віленський Пустовойт.pdf67.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.