Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorВіленський, Олександр Романович-
dc.contributor.authorVilenskyi, Oleksandr-
dc.contributor.authorПустовойт, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorPustovoit, Liudmyla-
dc.date.accessioned2021-01-25T07:56:32Z-
dc.date.available2021-01-25T07:56:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Віленський О.Р., Пустовойт Л.С. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2018. - Вип. № 11(210) - с. 70-74uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430-
dc.descriptionВажливою особливістю нинішнього етапу розвитку економіки України є орієнтація вітчизняних підприємств на підвищення конкурентоспроможності власних товарів. Ключового значення при цьому набуває маркетингова діяльність, зокрема, формування маркетингових стратегій підприємства. Вітчизняні підприємства не мають достатнього досвіду у маркетинговій діяльності. На багатьох підприємствах дотепер здійснюють виробничо-орієнтоване, а не маркетингово-орієнтоване управління діяльністю і не надають важливого значення стратегічному маркетингу. Тому дуже важливим є вибір маркетингової стратегії, яка б відповідала всім вимогам самого підприємства, забезпечувала ефективну та рентабельну роботу, приносила прибуток та сприяла подальшому його розвитку. Обґрунтоване маркетингове рішення щодо вибору стратегії допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.uk_UA
dc.description.abstractМета статті – проаналізувати та визначити роль маркетингової стратегії у функціонуванні підприємств за сучасних умов господарювання та описати послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractЦель статьи - проанализировать и определить роль маркетинговой стратегии в функционировании предприятий в современных условиях и описать последовательность процесса формирования маркетинговой стратегии предприятия.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze and define the role of marketing strategy in the business activity of enterprises under the current conditions of business environment and to describe the sequence of the process of forming a marketing strategy of the enterprise.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економікиuk_UA
dc.subjectвнутрішнє та зовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectвнутренняя и внешняя средаuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговые решенияuk_UA
dc.subjectinternal and external environmentuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectmarketing decisionsuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleРоль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeРоль маркетинговой стратегии в деятельности отечественных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeThe role of marketing strategy in the activity of domestic companiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Віленський Пустовойт.pdf67.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.