Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411
Назва: Формування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії
Автори: Халаджі, Іван Олександрович
Ключові слова: дипломна робота
забезпечення
підприємство
конкурентоспроможність
чинники
управління
фінансовий стан
стратегія
рецесія
ефективність діяльності
інвестиційний проект
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність стала необхідною вимогою, що пред’являється сучасною світовою економікою до будь-якого економічного суб’єкта. Разом з тим, питання забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємств охоплює систему організаційних, технологічних, інноваційних, управлінських та інших заходів перебудови діяльності підприємств, адаптованих до сучасних умов господарювання в Україні та спрямованих на досягнення стратегічних цілей. Знання економічної природи конкуренції, основних економічних законів функціонування ринкових відносин, законів організації, наукових підходів, принципів і методів, розуміння конкурентних ситуацій на ринку, розроблення методик оцінки конкурентоспроможності підприємства є необхідним науковим підґрунтям для системи забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Систему забезпечення конкурентоспроможності можна представити як сукупність підсистем різного впливу і забезпечення залежно від об’єкту конкурентоспроможності. Основні напрями зміцнення конкурентних позицій на ринку обумовлені системою комплексного дослідження механізму ринку. Особливе місце у вивченні ринку займає довгострокове прогнозування його розвитку, що пов'язане з тривалістю здійснення розробки і впровадження у виробництво виготовленої продукції. Основне завдання зміцнення конкурентних позицій полягає у виділенні тієї групи факторів, які виникають унаслідок формування попиту у визначеному секторі ринку, а саме: у розгляді зміни у вимогах постійних замовників продукції; аналізі напрямів розвитку аналогічних розробок; вивченні сфери можливого використання продукції; аналізі кола постійних покупців.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., професор Ареф'єва Олена Володимирівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Халаджі_І._О..pdfФормування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії979.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.