Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХаладжі, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2021-01-21T12:29:04Z-
dc.date.available2021-01-21T12:29:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., професор Ареф'єва Олена Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractКонкурентоспроможність стала необхідною вимогою, що пред’являється сучасною світовою економікою до будь-якого економічного суб’єкта. Разом з тим, питання забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємств охоплює систему організаційних, технологічних, інноваційних, управлінських та інших заходів перебудови діяльності підприємств, адаптованих до сучасних умов господарювання в Україні та спрямованих на досягнення стратегічних цілей. Знання економічної природи конкуренції, основних економічних законів функціонування ринкових відносин, законів організації, наукових підходів, принципів і методів, розуміння конкурентних ситуацій на ринку, розроблення методик оцінки конкурентоспроможності підприємства є необхідним науковим підґрунтям для системи забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Систему забезпечення конкурентоспроможності можна представити як сукупність підсистем різного впливу і забезпечення залежно від об’єкту конкурентоспроможності. Основні напрями зміцнення конкурентних позицій на ринку обумовлені системою комплексного дослідження механізму ринку. Особливе місце у вивченні ринку займає довгострокове прогнозування його розвитку, що пов'язане з тривалістю здійснення розробки і впровадження у виробництво виготовленої продукції. Основне завдання зміцнення конкурентних позицій полягає у виділенні тієї групи факторів, які виникають унаслідок формування попиту у визначеному секторі ринку, а саме: у розгляді зміни у вимогах постійних замовників продукції; аналізі напрямів розвитку аналогічних розробок; вивченні сфери можливого використання продукції; аналізі кола постійних покупців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectзабезпеченняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectфінансовий станuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрецесіяuk_UA
dc.subjectефективність діяльностіuk_UA
dc.subjectінвестиційний проектuk_UA
dc.titleФормування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесіїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Халаджі_І._О..pdfФормування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії979.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.