Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173
Назва: | Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу |
Інші назви: | Students awareness of the scientific contribution of representatives of deep psychology on the basis of a reflective approach |
Автори: | Семиченко, Валентина Анатоліївна Semuchenko, Valentyna |
Ключові слова: | основи глибинної психології рефлексивний підхід освітні парадигми біографічний метод basics of deep psychology reflexive approach educational paradigms biographical method |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Семиченко В.А. Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу / В.А. Семиченко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 178 – 182 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються особливості викладання курсу «Методичні та теоретичні основи глибинної психології, аналізується доцільність організації навчального матеріалу і роботи студентів на засадах біографічного підходу, доводиться ефективність включення в навчальний процес процедур усвідомлення студентами залежності ідей, що висувалися провідними вченими галузі глибинної психології, від їх життєвого шляху. Peculiarities of teaching the course "Methodological and theoretical foundations of deep psychology" are analyzed, the expediency of organizing educational material and students' work on the basis of biographical approach is analyzed, the effectiveness of including in the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семиченко_тези.pdf | тези | 293.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.