Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173
Название: | Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу |
Другие названия: | Students awareness of the scientific contribution of representatives of deep psychology on the basis of a reflective approach |
Авторы: | Семиченко, Валентина Анатоліївна Semuchenko, Valentyna |
Ключевые слова: | основи глибинної психології рефлексивний підхід освітні парадигми біографічний метод basics of deep psychology reflexive approach educational paradigms biographical method |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Семиченко В.А. Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу / В.А. Семиченко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 178 – 182 |
Краткий осмотр (реферат): | Розглядаються особливості викладання курсу «Методичні та теоретичні основи глибинної психології, аналізується доцільність організації навчального матеріалу і роботи студентів на засадах біографічного підходу, доводиться ефективність включення в навчальний процес процедур усвідомлення студентами залежності ідей, що висувалися провідними вченими галузі глибинної психології, від їх життєвого шляху. Peculiarities of teaching the course "Methodological and theoretical foundations of deep psychology" are analyzed, the expediency of organizing educational material and students' work on the basis of biographical approach is analyzed, the effectiveness of including in the educational process. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семиченко_тези.pdf | тези | 293.36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.