Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123
Title: Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО
Other Titles: Analysis of professional motivation tutorial teachers
Authors: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна
Khomenko-Semenova, Lesya
Алпатова, Олександра Валентинівна
Alpatova, Оlexandra
Keywords: мотивація
професійна діяльність
викладачі закладів вищої технічної освіти
професіоналізм викладача
motivation
professional activity
teachers of institutions of higher technical education
professionalism of the teacher
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О., Алпатова О.В. Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО / А.М. Кокарєва, Л.О. Хоменко-Семенова, О.В. Алпатова // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 56 – 62
Abstract: У статті здійснено аналіз вмотивованості викладачів ЗВТО до професійної діяльності; аналіз чинників мотивації викладачів до професійної діяльності. Проведено дослідження мотивації до професійної діяльності викладачів ЗВТО серед педагогічних працівників Національного авіаційного університету, яке визначило головні мотиви: основною є потреба у високій заробітній платі і матеріальній винагороді; на другому місці в структурі мотиваційного профілю працівників університету знаходиться потреба у відчутті запитуваності виконуваної роботи; потреба в завоюванні визнання з боку інших людей (колег, студентів). Доведено, що ставлення до професійної діяльності, мотиви її вибору й підвищення кваліфікації викладача є надзвичайно важливими чинниками, що зумовлюють розвиток професіоналізму викладача та його педагогічної майстерності.
Тhe article analyzes the motivation of FTA teachers to professional activities; analysis of factors motivating teachers to professional activity. A study of motivation for professional activity of FTA teachers among pedagogical staff of the National Aviation University was conducted, which identified the main motives: the main one is the need for high salaries and material remuneration; in second place in the structure of the motivational profile of university employees is the need to feel the demand for the work performed; the need to gain recognition from other people (colleagues, students). It is proved that the attitude to professional activity, the motives of its choice and professional development of the teacher are extremely important factors that determine the development of professionalism of the teacher and his pedagogical skills.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123
ISBN: 978-617-7832-67-5
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кокарєва, Хоменко, Алпатова_тези.pdfтези221.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.