Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45116
Title: Динаміка розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Dynamics of reflection development of children of primary-school age
Authors: Дробот, Ольга Вячеславівна
Drobot, Olga
Карпенко, А.А.
Karpenko, А.
Keywords: рефлексія
молодший шкільний вік
психічний розвиток дитини
особливості розвитку молодших школярів
reflection
primary school age
mental development of the child
features of development of junior schoolchildren
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Дробот О.В., Карпенко А.А. Динаміка розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку / О.В. Дробот, А.А. Карпенко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 166 – 170
Abstract: З метою теоретичного аналізу динаміки розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку було проаналізовано особливості психічного розвитку дитини молодшого шкільного віку та охарактеризовано рефлексію як психологічний феномен та особливості її розвитку протягом даного вікового періоду.
For the purpose of theoretical analysis of dynamics of reflection development of children of primary-school age, the features of mental development of a child of primary-school age were analyzed and reflection as a psychological phenomenon and features of its development during this period were characterized.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45116
ISBN: 978-617-7832-67-5
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дробот ОВ Карпенко А.А._тези.pdfтези349.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.