Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45116
Название: Динаміка розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку
Другие названия: Dynamics of reflection development of children of primary-school age
Авторы: Дробот, Ольга Вячеславівна
Drobot, Olga
Карпенко, А.А.
Karpenko, А.
Ключевые слова: рефлексія
молодший шкільний вік
психічний розвиток дитини
особливості розвитку молодших школярів
reflection
primary school age
mental development of the child
features of development of junior schoolchildren
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Дробот О.В., Карпенко А.А. Динаміка розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку / О.В. Дробот, А.А. Карпенко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 166 – 170
Краткий осмотр (реферат): З метою теоретичного аналізу динаміки розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку було проаналізовано особливості психічного розвитку дитини молодшого шкільного віку та охарактеризовано рефлексію як психологічний феномен та особливості її розвитку протягом даного вікового періоду.
For the purpose of theoretical analysis of dynamics of reflection development of children of primary-school age, the features of mental development of a child of primary-school age were analyzed and reflection as a psychological phenomenon and features of its development during this period were characterized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45116
ISBN: 978-617-7832-67-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дробот ОВ Карпенко А.А._тези.pdfтези349.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.