Використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови
No Thumbnail Available
Date
2020-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У тезах розглядаються засади, етапи та перспективи використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови. Висвітлюється її вплив на мотивацію до вивчення другої іноземної мови та створення позитивного ставлення до незнайомого мовного коду. Обґрунтовується можливість використання цієї методики у навчанні французької мови з опорою на англійську.
The work deals with bases, phases and perspectives of using the method of ‘intercomprehension’ to teach a second foreign language. Its [method] impact to motivate to learn a second foreign language and to create a positive attitude to unfamiliar language code is illustrated. The feasibility of the method to teach French with a support of English is substantiated.
The work deals with bases, phases and perspectives of using the method of ‘intercomprehension’ to teach a second foreign language. Its [method] impact to motivate to learn a second foreign language and to create a positive attitude to unfamiliar language code is illustrated. The feasibility of the method to teach French with a support of English is substantiated.
Description
Keywords
міжмовне розуміння, романські мови, друга іноземна мова, методика навчання, intercomprehension, roman languages, second foreign language, language learning method
Citation
Слобоженко Р.А. Використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови / Р.А. Слобоженко, Є.Ю. Мельник // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – С. 387-390.